پایگاه شهید شریفی

محفل بسیجیان و رهروان شهدای کرج

پایگاه شهید شریفی

محفل بسیجیان و رهروان شهدای کرج

شهید محمد خاکبازان

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

شهید محمد خاکبازان از شهدای گردان حمزه لشکر ۲۷ حضرت رسول(ص)

 اسفندماه سال ۶۲عملیات خیبر، جزیره مجنون در سن ۱۷ سالگی به شهادت رسید و در وصیت نامه اش شعر زیر را نوشته بود.

 

دلم خواهد که با ایمان بمیرم

به زیر سایه قرآن بمیرم

ولای مرتضی در سینه همره

ولی چون زهره رخشان بمیرم

دلم خواهد که پیش حجت حق

سرافراز وخوش وخندان بمیرم

دلم خواهد که در پایان عمرم

غریق رحمت یزدان بمیرم

دلم خواهد که بی جرم ومعاصی

به سان اختر تابان بمیرم

دلم خواهد که همچون شمع رخشان

فروزان چهره نور افشان بمیرم

دلم خواهد به راه دین اسلام

چون شهیدان گمنام بمیرم

دلم خواهد دلم خواهد خدایا

شهیدی شاهدی عریان بمیرم

دلم خواهد به مرگ سرخ گلگون

چو جانبازان خوزستان بمیرم

دلم خواهد به سان باهنرها

ویا چون مصطفی چمران بمیرم

دلم خواهد بجنگم در ره دین

رجایی گونه در میدان بمیرم

دلم خواهد که در خط خمینی

بهشتی گونه وانسان بمیرم

به حق خاتم ادیان محمد

مسلمان وبه خون غلطان بمیرم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی